niedziela, 17 marca 2013

Wałki Magic Leverag

Chciałabym powiedzieć Wam o wałkach Magic Loverag.


Być może nie wiecie dziewczyny co to za wałki, dlatego szybciutko przedstawie Wam na czym polega 'magia'. Wałki to takie małe sprężynki przez których wnętrze przeciągamy zwilżone włosy. 
Zestaw który kupiłam składał się z 32 sztuk.
Bądź co bądź suchy tekst nie odda całkowicie tego jakie są te wałki także wespre się zdjęciami.
                                                                                                     
Osobiście zależało mi na efekcie fal 3/4 długości włosów, a nie loczków na całej głowie aż od nasady.
Założyłam wałki korzystając z zasady różnej wysokości osadzenia na włosach. przez co uniknęłam efektu sztucznej fryzury i fal 'od linijki' ;)














Co o wałkach

- Trzymają się na włosach doskonale
Nawet na najcieńszych pasmach, ja mam długie włosy, ale moja mamuśka ma krótkie i jej również zaaplikowałam owe wałki dla testu.

- Starczają na całą głowę przy średnio gęstych włosach
Moje włosy są długie, ale bardzo postopniowane. Na niektóre pasma nakładałam dwa krótkie wałki zamiast jednego długiego.

- Nakładanie jest banalne
W moim zestawie były dwa patyczki jakimi się przeciąga włosy przez wałki, więc jechałyśmy na dwie pary rąk ;)

- Cena atrakcyjna
W opakowaniu jakie kupiłam były 32 wałki i dwa patyczki do przeciągania ich przez sprężynki.
Dwie długości wałków pozwalają na dobre dopasowanie ich dla każdej długości włosów.
Cena: 13zł + koszty wysyłki

Efekt?



1 komentarz: