niedziela, 12 maja 2013

Jak dbam o swoje paznokcie...?


Hej dziewczynki!

Często zadajecie mi pytanie
Jak to robię, że mam ciągle długie paznokcie?

- nie obcinam paznokci nożyczkami, cążkami itp.
- zawsze wycinam skórki
- opiłowuję łagodnym, małoziarnistym pilnikiem
- wygładzam i poleruję płytkę kostką
- mam ZAWSZE pomalowane paznokcie
- stosuję metodę 1-2-1 (baza, dwie warstwy lakieru, top coat)
- nie bawię się w jakieś namaczania, olejowanie i wielkie kremowanie
- kremuje ręce i okolice przypaznokciach jak czuję taką potrzebę
















Nakładam odżywkę zamiast bazy pod lakier.
Szybko schnie, mam wrażenie, że poziomuje płytkę. Nie stosuję jej w przykazany na broszurce sposób, myślę, że każdy znajdzie dla siebie najlepszy. Nie zrobiła mi krzywdy, dobrze odżywia.

Top coat to albo NailTek albo Golden Rose Gel look.


1 komentarz: