czwartek, 21 marca 2013

Brwi na codzień

Czym wypełniam brwi?

Moje brwi niestety wymagają wypełnienia, często sama henna nie wystarczy dlatego używam w tym celu cienia Mariza nr 4 Czekolada, zdaje mi się najlepszy kolorystycznie.



Jakiej metody do wypełniania używam? 


Zaczynam od narysowania konturu przy nasadzie, ciągnę linię profilowaną według własnego uznania nadając kształt dołowi.
Następnie rysuję cienką linię profilowaną górną (każdy ma inny kształt brwi, róbta jak chceta). Łączę obie linie i wypełniam środek. Najbardziej problemowe zawsze są końce brwi nad zewnętrznym kącikiem oka dlatego dorysowuję dłuższą linię nie zważając na to, że braknie tam już włosków.


1 komentarz:

  1. Ja również maluje brwi tym sposobem, jest on zdecydowanie najwygodniejszy:)

    Widziałam, że przeniosłaś się z pingera... ja również:)
    Proponowałam już na blogu
    " Fashion, Love.. My life." stworzenie nowej rodzinki na blogspodzie :)
    Także dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż:P rozkręćmy ten blogspot:P;D

    OdpowiedzUsuń